Veckans mat!

Nu kommer vecka 43:s matsedel för lagerbladet upp här på bloggen! Detta trots att stoffe (religionläraren) har sagt till mig att jag borde plugga Religion istället för att blogga om mat! Jag har ju prov idag som jag inte känner mig så taggad för..
Aja, nog tjatat här är veckans mat!

Måndag
KORV STROGANOFF m. ris - Det kan väl bli en hitt eller vad tycker ni?

Tisdag
SPRÖDBAKAD SKÄDDA
m. räkor, dill & romsås - Fisk som vanligt på tisdagar, men ofta är den ju faktiskt god, eller ibland iaf!

Onsdag
SKINKSTEK
m. gräddäppelsås & potatis - Inte min favvo kanske, finns säkert nått barn i afrika som tycker om!

Torsdag
PANNBIFF m. lök
eller
ÄRTSOPPA & PANNKAKOR - Detta blir dagens överraskning, vad hoppas du på?

Fredag
FLÄSKNOISETTE
m. pepparsås & potatisgratäng - fredagsmat, fredagsmys.

Smaklig Måltid (Y)


Kommentarer
Postat av: emelie och hanna

vi hoppas på ärstsoppa :)

2009-10-21 @ 11:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0