Studiedagar är sånt som verkligen borde vara oftare

Studiedagen idag har vart väldigt slapp och härlig, väldigt välbehövlig softdag kan jag säga! Det vart inget plugg immorse som jag hade förhoppningar om igår, det blev att sova lite extra istället.
Sen åkte jag till josse och bakade typ 100 kanelbullar och en MEGABULLE. Det vart även en del mjölkrig av nån konstig anledning, hela köket vart vitt och jag, josse och matilda blev något mjöliga med xD
När vi precis hade mjölat ner oss så att matilda hade fått typ grått hår, josse såg ut som ett lik och jag hade mjöl överallt kom ett gäng folk från deras klass. Väldigt trevligt men man kände sig lite utstött som sam:are bland dom otroligt nördiga naturarna xD 
Småbullarna blev jättegoda och megabullen hann inte bli klar innan jag åkte till golfen! :P Den stod nämligen i ugnen då och höll på att vippa och svälla över pajformen som den låg i, då förstår ni att den var riktigt meeeega om den var som en pajform i botten och ganska hög! xD

Golfen var kul män väldigt kallt, vi tränade bunker och chipp idag. Det var sista träningen med, väldigt sorgligt! :( men nu får jag ut och träna på egen hand och sen blir det väl att spela upp för grönt kort i vår sen! :)

Nu står kvällen för dörren, blir nog idol och sen får man väl hitta nått annat som är värt att se efter det! Imorgon är det fredag och sen är det heeeeeelg! :D jippie, blir dock en enorm plugg helg för mig, rättskunskapsuppgifter till måndag, svenska uppstas till tisdag, spanskaprov på onsdag och religionprov på torsdag, sen har jag två till prov måndagen efter det! Jippie!

I helgen ska jag följa med mamma och pappa och några andra och campa med, lite halvtrist men mys, det är ganska bra läge för att plugga mycket i husvagenen iallafall för där har jag inget internet! :P

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0