Söndag

Idag har jag hjälp mamma och pappa och städa och rensa bort massor skit från föråden också så! haha Lite kul faktiskt, man hittar så mycket roliga saker, bland annat hitta jag en Höstdikt som jag har skrivit nån gång när jag var liten. Tänkte att ni kunde få roa er med att läsa den.

Höst
Alla löv är gula och röda och blommorna är döda.
Hoppa i lövhögar är kul och snart så är det jul.
På hösten måste jag ha halsduk, så att jag inte ska bli sjuk.
Fåglarna flyttar till fina stränder, i varma varma länder.
Alla löv är gula och röda och blommorna är döda.

Hahaha, gud vilken tallang jag har för att skriva dikter känner jag, redan när jag var så liten skrev jag så otroligt vackert, jag kanske ska bli poet? Var inte diktien otroligt rörande och fin?





Tänke att ni kunde roa er med två sjukt roligt parodiklipp på svenska hollywoodfruar medans jag ska forsätta plugga religion, har prov immorn (Y)

Sen blir det nog Wallander, söndagsslapp.

/erik


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar dikten! haha ;)

2009-10-18 @ 20:21:37
URL: http://johannawadsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0