JNs FREEEEEDAGSBLOGG!

PARTEEY!!
Jag tror alla är lika glada som jag just nu, höstlov och hela 9 dagar till skolmåndag igen, jay!
Kära Leksand sitter på ett tåg upp till just Leksand just nu, och vi får hoppas att hon har det bra, men vi kommer sakna henne här hemma.
Idag var det ingen vanlig dag i skolan. Svante hade överträffat sig själv med prisutdelning från friluftsdagen. Till och med en formel för att räkna ut poängen hade dem fixat, haha.
Min kära klass kom två i klasskampen och jag tycker vi var jäkligt bra!
Naturnördarna vann men det är bara för dom blir så glada när dom slipper sitta och räkna matte och fysik en dag, dom går helt nuts och bara kör järnet!
Men nu måste jag sticka för lajte jobbelijobb!
I know you love me/ JN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0