Idag och imorgon och hela mitt liv

Idag är vi glada! (Y)

Efter skolan idag träffa jag mamma för att gå på stan lite! Köpte en nya jacka och ett par skor så idag är vi glada! toppen glada.
Nu ska herr erik plugga lite engelska och sen blir det att slappa framför tvn!

Imorgon är det fredagsmyyyyyys och JN gästbloggar! Igår var det en skoldag som alla andra, eller lite anorlunda var den, för efter skolan skrattade jag som aldrig förr, och det åt en annars väldigt grå person, nämligen matteAnders.
Såhär var det, när jag och Felicia satt och plugga religion kom såklart Anders och titta på oss (titta på felicia), han börja prata om ditt och datt och försökte vara allänt trevlig mot oss (mot felicia). Anders älskar Felicia, hon är hans lilla gullebarn! Men iallafall, vi blev inte av med honom och när vi pluggade svarade han på frågorna (vaddå försöka verka bra inför felicia?), dom flesta kunde han faktisk så en liten eloge (stavning?) till honom. :P
Men sen gick hans brillgerande religionskunskaper över i gamla historier från hans skoltid.
Han tyckte vi klagade så alldelles för mycket på skolan, han tyckte att vi hade det slappt, när han gick i skolan brukade han plugga hela nätterna istället för att sova. Sen när det väl var dax för att skirva provet så var han så trött att han vid ett flertal tillfällen hade somnat i provet, men bara oftasta bare en kortis som pigga upp honom lite.
Dock hade han somnat på uppgift 1c på ett prov, sen när han vaknade började han med uppgift 2. När han fick tillbaka provet visde sig att han fick ett poäng från mvg, och vad berodde det på? Joo att han somnade och glömde göra uppgift 1d! haha det låter inte så kul men det var det, det var helt sjutk, felicia och jag höll på att dö! det som gjorde det hela så hysterisk kul var att felicia och jag var trötta, anders berättade med så stor inlevelse och det vart helt enkelt sjukt kul. Själv var han helt övertygad om att det var en jättebra studieteknik men felicia och jag höll inte riktigt med! :P Vi får väl se om vi provar den taktiken nån gång ;)

/erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0