Inlägg

Inläggen duggar verkligen tätt här på bloggen nu känner jag! Usch vad trist det är att inte ha tid med allt man vill, och det är inte bara bloggskrivande man inte hinner med alltså. Det är massor annat kul man skulle vilja göra men inte hinner på grund av det förbannade plugget!

Jag mår väll sådär måste jag säga, känner mig ganska stressad för allt plugg och alla andra måsten som finns nu. Känner också att jag blir mer och mer förkyld och trött, är lite krasslig för en gång skull, brukar aldrig vara sjuk men just nu när man verkligen inte har tid med sånt får man såklart en liten baaasssiillluuuusssk. Men det är bara att hålla ut, det är faktiskt inte långt till lovet, men med tanke på hur himla mycket som ska göras innan dess känns det ganska långt borta.

Kan roa mina kära läsare med lite citat från min spanskalärare:

"jag kanske har en pockerface"

"kan du svara rååban" Rååban=Robert

"Vet du buullle?" Bulle=Olle

"Jag vet inte vad du kockar i din gryyta erik"

/erik

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahaha jag dör ännu en gång!

Hon är lätt min idol alltså!

2009-10-14 @ 11:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0