plugg plugg plugg och åter plugg

Just nu är inte bloggskrivande något som prioriteras tyvärr. Har hur mycket plugg som helst framöver, hela denna eftermiddag har ägnats åt att skriva en utredande uppsatts om alkohol och trafik! Nu är den färdigskirven iaf, eller ganska klar! Nu är det bara spanska, rättskunskap, psykologi, engelska, naturkunskap och religionplugg kvar! (Y) Jippie, skolan förstör mitt liv just nu!

Idag har jag och frida varit på min mammas dagis och gjort en psykologiuppgift med några små barn också, barn är barn, barn är söta, barn är osmarta! Så kan jag väl sammafatta det!

Dagens blonda: Jag säger att mika förgyller min pluggeftermiddag och frågar om hon/han/den/det gillar mika? Som svar får man: Vem är mika? jag tror inte jag har träffat han så jag vet inte?..  :P
hahah lite gulligt, dock nämns inga namn!

Nehe, nu ska jag plugga lite spanska och sen blir det svenska hollywoodfruar! xD Maria Montazami är min nya älskling, hon är sååå bäst! "Vi har ett jätte fiffigt ekonomisystem, han betalar allt, toooppen!"

Ska nog tänka lite på aaauurooooraaaa med, hon kan tända en eld i vilken liten snubbe (Dick eller Maaagnuuuus) som helst! xD  

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0