suck. pust. lycka.

Usch vilken hemsk dag. Matteprovet imorse gick skit, jag hann bara göra 6 av 9 uppgifter och dom jag hann göra stressa jag som en tok på! Blir förvånad om jag får G på det här provet.. Inte direkt nått roligt slut på veckan innan lovet, men men.

Igår var jag i skolan i 12 timmar, härligt. Stannade kvar i skolan och plugga lite och sen var det öppet hus för alla nya som ska börja i höst på kvällen. Det var jättekul att vara med och prata om skolan och visa dom runt och så faktiskt, det är helt sjukt vad reklaminriktad man bli bara.
Gjorde bort mig ganska rejält med, sa att vi på infokomp var som en familj och lärarna var våra föräldrar, men men, jag hoppas ingen tog det så seriöst för det mena jag inte! Man måste ju får göra bort sig lite, haha. Lätt att jag ska vara med på dom 4 öppethusen som är kvar. Fett värt ju, det är väldigt kul faktiskt och dessutom tjänar jag typ 600 spänn. Igår tjäna jag en pizza med, alla lärare och elever som var med på öppet hus gick och åt pizza innan det var dax, rektorn pröjsa, det är sånt man gillar! 

När jag kom hem igår var jag väldigt trött, gick och satte mig i sängen för att plugga matte, imorse vakna jag med kläderna på och matteboken på samma sida som jag börja på! Bra jobbat erik! (Y)

Dagens kluring:
Hur säger man att ett lejon är rädd?
En rädd lejon? 
Ett rädd lejon?
Ett rätt lejon?
Det går ju inte att säga! :O

Dagen YouTube klipp: Så himla klockrent xD



/erik

Kommentarer
Postat av: Josefine

ofta du tar min filosofi till din blogg! Stjäla är aldrig fint erik, har inte din mamma lärt dig det ?:o

2009-10-23 @ 23:14:41
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/
Postat av: Josefine

hahahahaah videon asså xD

2009-10-23 @ 23:16:04
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0