veckas mat

Jaha nu sitter jag i skolan igen, känner mig verkligen inte pepp alls! Bara lite pepp på rättis med JN såklart! :p Den här veckan kommer bli tuff känns det som, jag tror vi kommer få tillbaka massor prov som vi gjort förut och sen har jag psykologiprov på onsdag och ett stort läxförhör som jag inte pluggat på idag. Kommer med all säkerhet få ig på matteprovet som jag gjorde innan lovet så då kanske jag har omprov på det den här veckan med! Usch.


Veckans mat på "Bladet" v.45:

Måndag
KÖTTBULLAR
m. stuvade makaroner - Mums

Tisdag
SPRÖDBAKAD FISK
m. gräslök- & dijonsås - fisktisdag är sånt vi gillar (Y)

Onsdag
HÖSTBIFFGRYTA m. potatis
eller
KASSLER
m. ostgratinerad broccoli

Torsdag
ÄRTSOPPA & PANNKAKOR
m. sylt & grädde
eller
PÄRSILJEHJÄRPAR
m. gräddsås och potatis

Fredag
FLYGANDE JAKOB - min absoluta fredagsfavvo! :D

Smaklig måltid alla glada infokompare

/erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0