Veckans Babe!

Usch, tycker verkligen inte om att vara sjuk! :( Är iallafall lite bättre idag än igår och nu har jag ju två studiedagar framför mig så till torsdag ska jag nog vara frisk... Känns jobbigt bara att man missar så mycket så fort man är borta en dag, känns inte allas bra med tanke på hur mycket som ska göras, religionlektionen idag missacde jag iallafall inte eftersom jag var med på länk i telefonen och övade redovisning om Ku Klux Klan med Felicia och Olivia, redovisningen ska vi göra på torsdag så då måste jag verkligen blir frisk! Hehe, lite smtt kul var det med telefonlektion.. :P

Nu ska jag titta igenom masser kort från typ hela året och välja ut några av dom typ 100 miljoner kort som jag tagit och framkalla och sätta in i album på typ sän. Bara för att jag är så duktig och vill göra fina album med kort, fatta va kul att ha och titta på mena jag, skit kul att ha kvar när man blir gammal och så med, det är ju en helt annan grej att titta på datorn, inte alls lika mysigt! :P 

Men innan jag börjar med det måste ju Veckans Babe utses!

Nomineringen till Veckans Babe är: Till en sjukt schysst tjej, en sjukt snygg tjej, en sjukt rolig tjej, en sjukt snäll tjej, en sjukt larvig tjej, en sjukt cool tjej, en sjukt trovärdig tjej, en sjukt galen tjej, en sjukt humoristisk tjej, en sjukt glad tjej. Det är helt enkelt ingen vanlig tjej som måste gå och lägga sig klockan 9, men det är inte rapparen sofia om någon trodde det, det är min kära fredgasbloggare, JN, Johanna, Coolingen, Nygrenen, Bäbisen, Kärt barn har många namn!

Sex snabba om Veckans Babe:
Skola: InfoKomp så klart! (Y)
Ålder: Lagom gammal, okej lite mindre än lagom gammal, blir lagom gammal om ett år typ...
Djur: Hund, Hästar, Löss, Något mer?
Gillar: Min blogg såklart...
Arbete: På Ica, Ica-reklamen nästa...
Sivilstatus: Snigel

Tillsist, Veckans Babe och jag på bild:
OBS: Lägg fokus på Johanna, för jag är inte allt för vacker... :P



/erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0