Studiedagar är väl till för att plugga på... :(

Världens roligast studiedag yay! Jag är lite småsjuk och måste plugga gärnet hela tiden... Verkligen ur trist, jag som alltid brukar chilla och hitta på nått kul på studiedagarna! Men men, det är ganska skön känsla när man vart duktig och slutfört plugget med så jag ska inte klaga..

Jag har faktiskt varit ganska duktig idag, visserligen sov jag till typ halv 12 men efter det satte jag mig och gjorde powerpointen och allt annat som skulle förberedas inför torsdagens religionredovisning! :) När jag var klar med det fick jag min belöning, en liten Tic a Tac Poker match på msn med josse... :P Dock förlorade vi mot experterna idag, ILLA!

Nu har jag suttit här med svenska pappret om "hur man ska skriva en analys" på ena sidan om datorn och boken jag har läst (i sommras) på andra sidan en bra stund, Bokanalysen ska vara inne på fredag och jag har inte börjat eftersom pluggflykterna är många nu... :( vet inte vad jag ska skriva, kommer ju typ inte ens ihåg vad som hände i boken så jag får väl skylla mig själv antar jag, men jag har verkligen inte hunnit läsa ut den boken jag tänkte skriva om, det känns inte som första prio när man har masser plugg hela tiden att sätta sig och läsa en bok...

Nyss hämtade jag ett helt gäng topps och ett litet glas med vatten och tänke göra rent tangenterna på datorn, asså fatta, nu är pluggflykterna extrema... isället för att sitta och putsa tangenterna började jag skriva det här urtrista blogginlägget och nu inser jag att det är tråkigare att puttsa tangenter än att skriva en romananalys så nu ska jag börja med det! Jag ska vara duktig, så det så! (Y)

PS: Det är urtrist att vara hemma och vara sjuk, jag har typ redan efter 2,5 dagar "JAG MÅSTE TRÄFFA FOLK SNART" ångest :DS

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0