Latte a la Eriko

Nu är det fezt, sitter vid datorn lite nu efter allt plugg! Psykologin är lite kul fakitkst men väldigt svårt så vet inte hur det kommer gå på provet immorn.. men men, nu orkar jag inte plugga mer! Nyss spelade jag Tac a Tac Poker med Josse på msn, haha vi pöa expertdatorn. Vi är bar bäst, så vi kom fram till att vi skulle börja nörda msnspel nu igen som på gamla goda tiden! På tal om gamla goda tiden har josse lagt upp et oerhört fint inlägg från den gamla goda tiden på sin oerhört fina blogg. Josefine är oerhört fin ifall ni missat det, och hennes blogg är absolut läsvärd! Kolla in den direkt vettja, www.jossejosefine.webblogg.se 

I skolan idag lurade JN i mig lite kaffe med oerhört mycket mjölk, det smaka pekk för det vart väldigt kallt och äckligt med 1 del kaffe och 76 delar mjölk. Men jag vart lite sugen på att göra en riktigt fin och god latte när jag kom hem istället, och den vart faktiskt väldigt god. I den hade jag 1 del kaffe, 2 delar varm mjölk och sen tppade jag det med vispad grädde, farinsocker och lite ohoj chokladsås, det kan faktiskt rekomenderas, det vart sjuuuukt gott! Kaffe kanske är min grej.. Eller nee föresten, jag har ju bestämt mig för att inte börja dricka kaffe, det är bara onödigt, jag ska bli en tegubbe, fast en god latte då och då skadar väl ingen! :P (Till latten serverades det havrepankakor med blåbärssylt, det kan med rekomenderas)
 


/erik


Kommentarer
Postat av: josse

har du gjort hjärtat :O?

2009-11-04 @ 20:50:56
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/
Postat av: erik

hehe josse din lilla blonda sak, Det finns nått som kallas att sno bilder från google :P Min latte vart väldigt god men inte riktigt så snygg ;)

2009-11-04 @ 22:34:42
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0