Längtar till nyår!

Ännu en skoldag avklarad, jippie, en dag mindre kvar till julovet! Längtar så sjukt mycket till dess, jamena allt är ju så mys, jul, snö, pepparkakor, chill, pluggfri, tomten, julklappar, vänner. Sen kommer nyår, det blir bara så toppen. Det är pricken över i't, som grädden på moset och löken på laxen. Nyår ska nämligen spenderas i Åre med kompisarna (vet inte riktigt vilka än, men många av dom). Du kanske vill hänka? Det kommet bli toppen, en hel vecka med skidor, massor snö, värme, kyla, partyy och raketer. Det blir feeezzt!

Nu sitter jag i skolan och väntar på att bussen ska komma, jag ska hem och plugga psykologi jag har prov imorgon. Men men, jag klagar inte, psykologi är ju ett av dom ämnena som faktiskt är lite intressant ibland!

Veckans saknad är Maria Montazami, tvapparaten känns lite tom utan henne... xD



/erik

Kommentarer
Postat av: Maria Montazami

ruffs ruffs

2009-11-03 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0