L E K S A N D

HEJ!
tillbaka igen efter att ha varit borta från eriks blogg ett tag, men till skillnad från andra bloggare har jag ett liv och därför inte tid att blogga hela tiden ;)
Idag firar jag och Östergötland 3 månader! haha, jag har alltså varit invandrare som erik kallar det i 3 månader nu and I LOVE IT!


Tänkte klargöra en sak, jag har fått så många namn på den här bloggen att ni säkert är jätteförvirrade, det är jag med!

Julia - Mitt förnamn

Julle
- en böjelse av mitt förnamn för att det ska bli roligare och rimma på bulle (JN:s påhitt tror jag?)

Aurora
- detta är alltså mitt andranamn som Erik tycker låter som ett porrstjärna-namn.. (hur tänkte mina föräldrar när dom valde detta namnet isånnafall?!)

Leksand
- aa, detta är rätt så självklart, Leksand heter stället jag har hängt på de senaste 17 åren haha.
jaja, nu har jag inte tid med detta längre!



avslutar med denna bild på mig och Johannorna! Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0