Knorr snart?

Fredagkvällen spenderades i soffan bara slappande framför idol, gick och la mig ganska tidogt eftersom jag var så himla trött. Vaknade på lördagen och mådde inget vidare, så jag somnade om igen och kände mig bättre senare. Igår eftermiddag var jag med Matilda på hockeyn, skitkul som vanligt och LHC vann såklart! (Y) Efter det vart det att köpa mat på kebbabbaren (eftersom salladsbaren tydligen stängde 5 på lördagar! :O dåligt eller vad? Om det bara finns en salladsbar i hela Lkpg så borde den väl iallafall vara öppen!) för att sedan dra iväg och träffa alla roliga folk på Grandios.

Idag hade jag massor kul planerat, skulle träffa Matilda och Gabbe massorm, men självklart vaknar man helt slut, jätte förkyld, nästan feber och ont i halsen. Usch! Jag vill inte vara sjuk, jag har inte tid att vara sjuk! :( Undrans om det växer ut en knorr snart, bara för att jag inte hunnit vaccinera mig än...

Nu ska jag försöka orka plugga lite och framförallt krya på mig så att jag kan gå till skolan imorgon, hamnar så himla mycket efter så fort man missar minsta lilla känns det som....

Btw, på tisdag och onsdag är det helg igen! :D

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0