Julkänslor

Förlåt för att jag inte uppdaterat bloggen på länge! Har så himla mycket att göra hela tiden och jag känner mig seriöst helt sönderstressad, inte alls bra... :( Men men... det är bara att kämpa och hoppas på att man inte hinner kolapsa (stavning?) innan det efterlängtade jullovet!

Helgen har hitills vart bra i alla fall, nu börjar man få julstämning på riktigt, igår var jag på julmarknad och idag har jag vart i stan med mamma och pappa och köpt lite julkappar och så. Mamma har plockat fram adventsljusstakarna, pappa har satt upp adventsgranen och imorgon är det första advent! Bara snön som saknas...


"Dagens fundering - Varför funderar jag så mycket när jag ändå inte har några svar? Endel saker är svåra att förstå och det är bara att inse det, livet är inte en dans på röda rosor jämt!"

/erik


Kommentarer
Postat av: josse

Erik, andas ut och tänk på allt du gjort klart istället för allt du har kvar att göra <3. Stress gör ingenting bättre (säger stressexperten själv). Själv lindrar jag min stress med lucia-BULLE:s bak och Carolas julskiva xD HAHA

2009-11-29 @ 14:07:20
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0