Jag dog nyss

Ville bara säga det, Matilda ringde nämligen precis och sa att dom hade visat en film som jag, josse och emma gjorde i 9an på Ljungsbroskolans Öppethus! Jag fattar inte varför, men det var tydligen för att dom ska starta olika profiler på högsadiet, typ idrottsprofil och estetprofil och så... Men jag fattar fortfarande inet varför som visa våran film för att göra reklam om estetprofilen för filem är sämt och bara massor flum xD ingen bra reklam direkt... Lite sur blir jag också för att dom bara vissar den för typ hur många som helst, det kanske inte vi ville eller?

Dagens blonda:
I samtalet som jag nyss hade kom matilda med dagens mest blonda komentar asså... haha helt sjukt roligt var det och jag har typ inte slutat skratta åt det än... xD
Jag sa: men har dom börjat med masser profile och sånt redan i högstadiet nu asså?
Matilda sa: jaa asså dom har ju typ idrottsprofil och estetprofil och så... Asså om man går idrottsprofil har man ju mycket idrott och så.... xD

hahahahahahahahah, okej, det kanske inte lät så kul en det var det xD Jag dog nästan som sagt, lixom jag fatta ju inte att man har idrott på idrottsprofilen, needå, jag är ju lite bakom flötet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0