Helmys dag idag!

Dagen började med BodyPump på idrotten, imorgon kommer jag har träningsverk kan jag säga... Sen var det svenska och efter det den alltid lika efterlängtade lunchen! Idag var det schnitzel (stavning?) som var hur god som helst, sen överkonsumerades även pepparkakor som efterätt (Y). Kort skoldag idag vilket innebär att det bara var engelska kvar efter lunchen och efter det täffa jag Matilda och Josse på stan! :) Vi gick omkring utan att egentligen veta vart vi skulle och tillslut hamna vi på caféM! Riktigt mysigt var det, har alltid lika trevligt med er! :)

Nu ikväll blir det verkligen fredagsmys, mamma har utlovat taccopaj vilket gillas skarpt och när som helst kommer min syrra och hennes familj hem hit från Göteborg också. Dom ska vara här hela helgen så det ska bli hel mys, jag har saknat mina systerbarn och hennes hundar så himla mycket sän vi sågs sist! :)

Hoppas ni får en lika mysig fredagskväll som jag!

/erik
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0