Effektiv Söndag!

Idag har jag vart duktig, jag har städat rumet och bytt lakan i sängen, jag har pluggat och hjälp mamma med datorn och så har jag hjälp pappa att bygga kök, fast det har jag ju gjort hela helgen och ska nog göra det snart igen, men det är ganska kul så det är lugnt för mig! :)


JN har snott den härbilden från min mobil och hotat att hon ska lägga upp den på min blogg, men eftersom hennes fredagsblogg fortfarande är saknad är det väl lika bra att jag lägger upp bilden själv, den kommer ju komma upp förr eller senare ändå! Vissa knäppgökar säger att jag passar i sånna här glasögon, jag blir ju värsta estetarn men jag passar ju verkligen inte eller hur? Säg nej nu en gång för alla! :P

I huvudet på en 4-åring
Förut ringde Linus (min syrras äldsta barn) och ville prata lite med mig-morbrorErik, mamma-mormor och pappa-morfar. Min syrra hade sagt till Linus att han skulle säga grattis till Morfar eftersom det var farsdag och när han hade gjort det sa han att "nu får du säga grattis till mig med Morfar". haha Så himla söt, älska barn asså.
Sen ville han prata med mormor och efter att dom hade pratat en stund sa han att han ville prata med mig med och säga grattis till mig. Då försökte mormor förklara att det bara var alla pappor man sa grattis till idag, och att morfar var mammas pappa och att farfar var pappas pappa och ni vet allt sånt där som är så svårt för barn att förstå. Sen sa mormor att jag inte var pappa så mig skulle man inte säga grattis till idag och då sa Linus att han visst skulle säga grattis till mig, men då sa mormor att man kanske får gör det sän om jag blir pappa och bla bla bla.. jag tro ni fattar grejen... xD  
Sen när Linus börja prata med mig sa han "eeeiik du ska bli pappa!# haha Sååååå himla söt! Sen fortsatte vi prata om ditt och datt, eller rättare sagt Linus prata och jag lyssna, för han pratar så mycket så man får inte chans att säga nått nästan.

Haha oj va flummigt och långt det där blev, om ni orka läsa allt det där är ni riktigt duktiga. :P Jag har i alla fall kommit fram till att jag saknar Linus jätte mycket, tur att han, Syster och Jesper (som jag också saknar) kommer hem hit nästa helg, det ska bli helmys <3

Som belöning för att ni orkat läsa ska ni få vila era ögon på tre snyggingar, Johanna W, Johanna R och Johanna N. Höstens trend verkar verkligen vara sådana där jackor, typ 90% av alla tjejer på InfoKomp har sådana och 50% av dom har dessutom precis likadana, sådan som JW och JN har, svarta Everest! Det är grejer det (Y)
 
 
Får väl avsluta med att gratta alla pappor, Grattis på er!

(JN alla väntar fortfarande på din försenade fredagsblogg)

/erik

Kommentarer
Postat av: amanda

haha kan hålla med där om jackorna :D

2009-11-08 @ 18:06:04
Postat av: Anonym

gillar ändå våra jackor! även fast dom inte är våra, utom typ allas. haha synd ;)

2009-11-09 @ 00:28:31
URL: http://johannawadsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0