Det ni...

Jippie, bara en dag kvar på den här veckan. Tiden bara springer iväg, Det är ju snart Jul nu har jag kommit på! men innan dess är det massor plugg som ska göras så det är bara att hänga i och inte klaga, vi får ju våran belöning sän... ;)

Nu har kag suttit och kollat igenom en hel drös hemska bilder på facebook från spakvällen som vi hade hos Matilda för typ en månad sän eller nåt.. :P Var du verkligen tvungen att lägga upp dom bilderna matilda?

Imorgon börjar jag dagen med Boooooody puuuuuump på WorldClass, här ska det pumpas som aldrig förr. Sen efter skolan har jag utvecklingssamtal med Gabriel, jag tror inte jag får ut så mycket av det, men men... Och efter det ska jag träffa Hanna, Issa och Diddi på stan, vi ska ta en fika och bara mysa, snacka minnen och framtid, det var alldelles för länge sän vi sågs!

Eftersom dagens Hoppbild krångla igår och jag glömde ta dagens hoppbild idag så får det bli gårdagens hoppbild idag! :D Gööör hett måste jag säga, JN pinne och Leksand sexxiii hopp!



Måste också lägga upp en bild på Leksand i Linköping, det är reklamskyltar som denna som gör att hon orkar med den annars gråa vardagen i Östergötland.



Till sist vill jag bara säga att jag kom på att det var 4 månader tills jag fyller 18 igår! Det ni... ;)
Nu ska jag gå och plugga.

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0