Veckans Babe!

Tiden går fort när man har roligt, måndag igen och det är bara 5 veckor kvar till jullovet och 7 veckor till åre! :D  iii, jag kan knappt vänta, så himla kul ska det bli, och innan dess är det ju massor skoj som ska hända! :P

Nu sitter jag och funderar på vem som ska bli veckans babe, tittar på youtube klipp och tänker på att jag borde plugga rättskunskap istället... Som sagt Youtube klipp var det, jag hade lite olika förslag på vem som skulle bli den här veckans babe men så börja jag titta på Hey Baberiba klipp och jag ändr mig helt, klart som korvspad att Silvia ska bli Veckans Babe!

VECKANS BABE!
Med motiveringen, den hetaste drottningen ever. Du betyder så himla mycket för mig, hela mitt rum är tapetserat med bilder på dig, du är kärlek. Din smarta komentarer, din charm, ditt hår, din fina brytning, det är sånt man älskar... xD

"Du är en doft, du är ett ljud du är en färg, denna sången är till dig min Silviiaaaa. Silvia jag tror vi två passar bra ihop, följ med mig hem till Linköping och gör slut med Karl Gustav. Silvia du är änden på min fantasi, du är brödet man vill lägga korven i!"



Måste passa på att lägga upp några av alla de underbara klipp med silvia jag sett på nu! :P Dom är så himla braaaa! xD




"Man kan ana en uggla på mossen" Silvia igen <3


haha, älska Silvia i spegelhuset! xD


Måste sluta med att fira in julen med en underbar jullåt! xD (Du kan även se den på www.jossejosefine.webblogg.se, eftersom Josse tydligen också hade lagt in den idag! xD Josses blogg är förövrigt underbar och jag tycker du ska checka den, om inte annat så höjs ju hennes läsarstatus då och det är sånt hon gillar! För att inte tala om att du måste checka hennes header, är det inte jag som står och "hånglar" på den eller? JO!)

Puss och hej, leverpastej

/erik

Kommentarer
Postat av: Silvis

åååh, den va fin! Jag är drottning Silvia!

2009-11-16 @ 20:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0