Blaha Blaha

Behöver jag säga att jag är trött, sliten och väldigt less på plugget just nu? Nej, jag tror alla förstår det vid det här laget.
Rättskunskapsprovet idag var lie konstigt, inget av det som jag pluggade mest på och trodde var viktigast kom på provet så jag har ingan aning om hur det gick, kan bli både bu och bä som man brukar säga. Inte för jag vet om bu eller bä är bäst?
Nu har jag precis ätit en väldans god måltid om jag får säga det själv, jag hade ju lagat den själv så det är klart att det var gott. (Y) Jag gjorde CurryBulgur med wokade gränsaker, ananas och cream fraiche. SÅ nu sitter jag här mätt och belåten och ska börja göra min InfoLayoutuppgift som ska vara klar imorgon.. Jipppiee! Hoppas den blir klar innan 9 så att jag inte missar oskyldigt dömd. :)

Nu skulle dagens hoppbild in här men eftersom min mobil dampar och inte vill ladda in just den bilden så orkar jag inte knöla med det nu... Först plugg, får se om jag lyckas med hoppbilden senare! :)

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0