skolan skolan skolan

Dagen idag har vart ganska depp, nationella gick skit, fast jag hade inte förväntat mig att det skulle gå bra för jag är sämst på engelska men men.. skönt att det är gjort iaf! Muntliga kvar immorn bara..
Vart i alla fall lite gladare efter lunch då jag fick tillbaka min svenska filmanalys som jag fick mvg på! Vi är klara med Svenska A nu så jag får mvg i slutbetyg där! :D
sen gick jag och fråga basse vad jag fick på skyltfönsteruppgiften i företagsekonomin och då sa han att han inet hade rättat klart alla så att han egentligen inte berätta nått, men att han kunde säga att min hade han rättat och att det såg VÄääldigt bra och fint ut! :) jippii, jag vill ha mvg i företagsekonomi med nu när det gick så bar på förra provet med! :P

Nu har det vart välsigt mycket skolan här känner jag, men det är ju faktikst det man gör mest nu! :/ aja.. längatr till tusen till immorn nu! :D haha

/kramar 

Kommentarer
Postat av: Josefine

mvg-barn

2009-05-07 @ 17:32:59
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0