Skitdag

Har vart väldigt dålig på att uppdatera bloggen på ett tag nu! Känner att jag börjar tröttna, man har ju ändå inget intressant att skriva? Ska nog ta bort bloggen eller göra den riktigt snygg och få till en bra blogg! vad tycker ni?

Dagen idag har vart sämre än sämst! Har vart på dåligt humör hela dan, bara suttit och gjort ingenting stora delar av dagan! Andra delar av dagen har jag tänkt på olika saker och större delan av dagen har jag stört mig på mitt hår, sen störde jag mig ännu mer och tillslut klippte jag bort det! :O Ush, nu ser det hemskt ut! :( jag blir så ledsen...

Utöver allt detta har jag ont i huvudet eftersom jag ser min näsa hela tiden! :O as jobbigt är det, den bara sitter där i förgrunden som en stor och suddig potatis hela tiden! Den är enormt störande och jag får ont i huvudet av det! :O det blir typ oskärpa i hjärnan xD men nu kan jag inte sluta tänka på den.. 

Kort sagt, en skitdag! 

Kram, längtar till Göteborg och bättre tider!  

Kommentarer
Postat av: Josefine

neejee erik! inte ta bort bloggen! ..jag kan hjälpa dig fixa fint ? :D

2009-05-27 @ 22:11:37
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/
Postat av: erik

jaaaaa JOSSE, du får fixa min blogg! :D

2009-05-28 @ 17:29:56
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0