Eriks dag

Måndag igen, haha känns osm ajg skriver det varje måndag! :P men det är ju måndag igen... Dagen har vart väldigt pluggig, både i skolan och hemma i eftermiddag och mer plugg ska det bli! Imorgon har vi nämligen muntlig redovisning i grekisk mytologi, det första vi gör i svenskaB, så det känns som det är ganka viktigt, man vill ju sätta ribban dirket och nu har jag inte mina gamla svenskaA betyg att luta mig tillbaka på... :/ :P

Sen är det ju mattenationella med, har inte pluggat ett dugg på det! :O det känns inte alls bra, så jag ska nog plugga lite på det nu! Men det har gått ganska bra tt plgga idag faktiskt, nästan lite kul har det vart xD jag är lustig, men det kanske har vart kul för att jag har varvat plugget med tårta och sånt mumma, jag har ju namnsdag! ;)

Det är skönt att det bara är imorgon också iallafall, sen är det friluftsdag på onsdag och sen långhelg! :D Men som ni ser har jag inte tid att sitta här och skriva...

Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Josefine

jusste! det tänkte jag på idag när jag satt och tittade i min almanacka :D GRATTIS ;)

2009-05-18 @ 22:09:31
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0