Josse

Mohahaha. Erik har precis gått till bussen för att åka och möta mig vid ICA. Sålänge smider jag hemska planer här på Eriks blogg! (6)

Vad roligt det skulle vara att ...när erik sover:
  • rita en mustach på honom med spritpenna
  • göra en blodröd fläck på hans byxor som han tänk ha nästa dag i skolan (reaktion: "...men erik...har du ...mens?..."
  • färga hans hår med grön sprayfärg
  • spika fäst en bräda ungefär i huvudhöjd över sängen
  • byta väckarklockssinglanen till "fångad av en stortvind"
  • vattenfast mascara
...ja jag skulle kunna fortsätta i evigheter med min elakhet. Skadeglädje är den bästa glädjen!<3
Men nu måste jag nog bege mig bort till ICA, ..om jag inte ska låta erik så och frysa i 10 minuter kanske (6) mohahaha



hahaha, nej erik, du är bra :D

Kommentarer
Postat av: aurora

Erik jag borde få bli veckans babe eftersom du kastade smör på mig idag.. Blir jag det kanske jag kan förlåta dig. KANSKE.

2009-12-04 @ 20:03:41
Postat av: erik

hahahahahah xD asså josse, så himla dryg! :O haha ;)

2009-12-06 @ 11:07:44
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

hehehe, ja jag kände mig väldigt evil just då xD

2009-12-06 @ 16:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0