Bonus

Yeey, äntligen får man en liten paus för att blogga.. Pausen är dock väldigt liten så inlägget lär varken bli långt eller intressant.

Igår låg jag deckad hela eftermiddagen ifall det är någon som ville veta. Tog svinisvaccinet i förrgår så jag vart vaccinsjuk som alla andra, men idag mår jag prima igen som tur är, får panik av att vara sjuk! Att jag var sjuk igår gjorde dock att jag inte kunde plugga till rättskunskapsprovet idag vilket betyder att jag har kvar provet till imorgon, feezt!

Idag vart det en liten sväng på stan med Matilda och Lukas efter skolan för att köpa Lucia-linne och vita strumpbyxor till henne.. Det var värdens ruch (stavning?) efter lucialinnen verka det som, men matilda fick tag i det sista som fanns på Ååhh-lens som tur var! ;)

Sen träffa vi på några random människor på stan som frågade om vi ville svara på några frågor om läsk. Självklart sa vi och så fick vi följa med dom upp på nått kontor med glasväggar ut mot trädgårdstorget (det var ganska fint att titta ner på julstressen där uppifrån faktiskt). Kravet var att vi skulle svara på några frågor, vilket tydligen var typ 3000 frågor xD needå, men det var hur många frågor som helst för att bara handla om apelsinläsk. Det var frågor om allt du kan tänka dig vad det gäller dryck med apelsin kan man säga, rätt kul var det faktiskt, sen fick vi provsmaka läsk också, vilket var en bonus, det var gott! Som tack för hjälpen fick vi varsin triss-lott, vilket var en till bonus. Tredje bonusen var att jag vann hela 25 spänn på trisslotten! Och den störstaste av alla bonusar var att Matilda och Lukas inte vann, utan bara jag! Hehe BONUUUS!

Nehe, nu ska jag fortsätta och plugga lite, sen blir det tv och lite städning tror jag för imorgon blir det Idolfinalchillmyskväll hemma hos mig med ett gäng superduperhärligt folk! :D

(Inlägget blev visst ganska långt)

/erik 

Kommentarer
Postat av: josse

kul att ni ens frågat mig... även fast jag inte kan så kunde ni ju iallafall ha frågat kanske ?:/

2009-12-10 @ 22:20:26
Postat av: erik

vaa? Men du har ju vetat om att vi skulle ses och se på idolfinalen tsm.. Men när vi visste att du inte kunde är det klart vi inte frågar ändå..

2009-12-12 @ 00:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0